Cupa Pescariu

unnamed_1

CUPA PESCARIU

Seniori Divizia A

16-17 Ianuarie 2016

Bucuresti, ROMANIA

Parteneri: Tawil Group, RXP Advertising, Rackets Sport Unlimited, Commitet, Isostar, Infinity Trophy

 

Avem placerea de a va invita la o noua editie a Cupei Pescariu organizata in colaborare cu Federatia Romana de Squash pentru categoria Seniori Divizia A.

Detalierea regulilor de participare si organziare, precum si orice alte informatii referitoare la concurs, pot fi gasite parcurgand invitatia si vizitand site-ul : https://www.frsquash.ro.

 

CALENDARUL OFICIAL AL COMPETITIEI

ELEMENTE

TERMENE

Data transmiterii invitatiei

Marti, 07 Ianuarie 2014, 11:00

Data limita de inscriere

Miercuri, 13 Ianuarie 2015, 15:00

Data limita pana la care sunt permise retrageri

Miercuri, 13 Ianuarie 2015, 19:00

Lista finala a jucatorilor si stabilirea capilor de serie

Miercuri, 13 Ianuarie 2015, 20:00

Tragerea la sorti

Miercuri, 13 Ianuarie 2015, 20:00

Programarea meciurilor

Miercuri, 14 Ianuarie 2015, 15:00

Sosirea jucatorilor si cazarea acestora

Vineri , 15 Ianuarie 2015, 13:00

Sedinta tehnica a competitiei

Sambata, 16 Ianuarie 2015, 08:30

Data limita de plata a taxei de participare

Sambata, 16 Ianuarie 2015, 09:00

Startul competitiei si desfasurarea meciurilor

Sambata, 16 Ianuarie 2015, 09:00

Inchiderea competitiei

Duminica, 17 Ianuarie 2015, 18:00

Plecare

Duminica, 17 Ianuarie 2015, 18:30

 

CONTACTE

Organizator

George CONSTANTINESCU

0741 13 51 11

george.constantinescu@frsquash.ro

 

Federatia Romana de Squash

Cristian STROE

0724 30 37 49

cristian.stroe@frsquash.ro

 

Locatie

Romania, Bucuresti Sector 1, Str. Glodeni nr. 1-3

 

Comitetul coordonator al competitiei

Director Competitie

Emanoil ANGHEL

0720700739

e.anghel@gmail.com

 

Director Adjunct Competitie

Lucian IONESCU

0721 78 93 43

lucian.ionescu@frsquash.ro

 

Arbitru Principal

Radu IONESCU

0744668855

radu.ionescu@negociere.ro

 

 

 

CONDITII DE INSCRIERE SI PARTICIPARE

Cum se face inscrierea

Candidaturile vor fi inscrise pe platforma electronica utilizata de Federatia Romana de Squash la aceasta legatura: http://www.tournamentsoftware.com/sport/tournament.aspx?id=43318267-D70B-4065-B699-BC9CAB01A98B, sau trimitand un e-mail cu numele jucatorului la competitii@frsquash.ro.

Ulterior inscrierii, jucatorii vor primi un mesaj de validare si programul jocurilor. Programul poate suferi modificari pe parcursul competitiei.

Taxa de participare

In cuantum de 120 LEI si poate fi platita in numerar anterior inceperii concursului.

Premii si recompense

Primii 3 clasati vor fi recompensati cu o cupa si premii.

Totodata, organizatorul impreuna cu Federatia Romana de Squash vor acorda 2 distinctii speciale pentru a onora eforturile si performanta sportivilor:

  • Prima distinctie va fi « Premiul de Fair Play » acordat in urma desemnarii de catre Arbitrul Principal in colaborare cu reprezentantii Colegiului Central al Arbitrilor;
  • A doua distinctie va fi « Premiul pentru cel mai disputat meci » acordata protagonistilor acestuia in urma desemnarii de catre reprezentantii Comisiei de Competitii.

Alte conditii

Jucatorii care inregistreaza debite fata de Federatia Romana de Squash sau fata de organizatorii altor competitii nu vor fi admisi in concurs pana la achitarea acestora. Debitele pot fi achitate in contul precizat mai sus.

Vor fi admisi numai jucatori cu o stare a sanatatii corespunzatoare desfasurarii unei activitati sportive de performanta, in acest sens nici organizatorul, nici Federatia Romana de Squash nu isi asuma o responsabilitate in situatia survenirii unei accidentari.

Retrageri

Inainte de inceperea concursului, este permisa retragerea jucatorilor din concurs fara o justificare (prin e-mail la competitii@frsquash.ro) inainte de data de Miercuri, 14 Ianuarie 2015, ora 19:00; neprezentarea la concurs se sanctioneaza cu amenda egala cu taxa de participare, platibila catre Federatia Romana de Squash.

Retragerile din motive medicale sau personale/exceptionale vor fi documentate. Jucatorii vor trimite un document justificativ in atentia Arbitrului Principal/Directorului de Concurs care, functie de gravitatea situatiei, va putea inainta cazul Comisiei de Disciplina a Federatiei Romane de Squash.

Unui jucator ii este permisa retragerea inainte de epuizarea meciurilor sale, in afara accidentarilor sau a unei situatii personale exceptionale, in situatia in care are acceptul tuturor adversarilor potentiali de pe tabloul de concurs, fara a i se returna taxa de participare.

Jucatorul care se retrage nejustificat din concurs va pierde toate punctele acumulate la competitie, i se va retine taxa de participare la concurs, iar Comisia de Disciplina si Biroul Federal al Federatiei Romane de Squash vor aplica o amenda de 100 de LEI jucatorului in cauza.

 

CAZARE

Jucatorii sunt responsabili de propria cazare pe perioada desfasurarii competitiei.

 

TRANSPORT

Participantii sunt responsabili de asigurarea transportului din si in orasul de resedinta, precum si de la hotel la sala de sport si inapoi.

Organizatorul nu este responsabil cu oferirea vreunui mijloc de transport.

 

ELIGIBILITATE

Jucatorii eligibili pentru a participa la competitie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Locul in clasamentul national :
    • Masculin: Divizia A tablou de maximum 32, in caz de inscriere a unui numar mai mare de jucatori, 24 vor fi calificati direct (in ordinea Clasamentului National, din aceste 24 de pozitii, 4 vor putea fi ocupate prin acordarea unui Wild Card de catre Federatia Romana de Squash), iar pentru 8 locuri se vor juca meciuri de calificare.
  • Achitarea taxei de inscriere precum si a oricarui debit fata de Federatia Romana de Squash.

Jucatorii si cluburile accepta faptul ca, functie de numarul de inscrisi, sistemul de joc poate suferi modificari, acestea fiind detaliate mai jos.

 

TABLOUL DE CONCURS

In data de 14 Ianuarie 2015, reprezentantii Federatiei Romane de Squash vor proceda la asezarea pe tabloul de concurs a capilor de serie si vor organiza tragerea la sorti si programarea meciurilor.

Ca urmare a modificarilor din Regulamentul de Organizare al Competitiilor urmatoarele reguli vor fi aplicate.

1. Definirea sistemelor de joc in etapele de CN si sitemele de joc

  • Pentru categoriile la care se inscriu mai putin sau egal cu 12 jucatori tabloul principal va fi considerat de 8
  • Pentru categoriile la care se inscriu mai putin sau egal cu 24 jucatori tabloul principal va fi considerat de 16
  • Pentru categoriile la care se inscriu mai putin sau egal cu 48 jucatori tabloul principal va fi considerat de 32
  • Pentru categoriile la care se inscriu mai mai mult de 48  jucatori tabloul principal va fi considerat de 64
  • Sistemele de joc pot fi monrad; eliminatoriu + consolation; eliminatoriu + double consolation , sisteme ce permit un numar de minim 3 jocuri pentru orice jucator
  • Organizatorul nu este obligat sa asigure numarul de jocuri in cazul in care numarul de sportivi este impar si/sau sportivii se retrag din competitie
  • In functie de numarul de jucatori inscrisi daca timpul si numarul de terenuri se  permite organizarea in sistem de joc grupe cu obligatia de a realiza grupe in multiplu de 2 ( exemplu 2; 4; 6; 8)

2. In competitiile organizate sub egida FRS se pot acorda un maxim de 4 wildcard-uri astfel:

  • 2 de catre FRS
  • 2 de catre organizator
  • Wildcardul se poate acorda unui jucator atunci cand nu intruneste  conditiile necesare de a se califica pe tabloul principal.

3. Se definesc urmatoarele categorii jucatori eligibili in competitiile open organizate sub egida FRS

  • jucatori inscrisi in sistemul de ranking romanesc
  • jucatori cu PSA ranking sau care au avut PSA ranking in ultimii 3 ani – rank 1-120
  • jucatori straini din tarile care au participat la ultimul Campionat European pe echipe in Div 1 si sunt pozitia 1-20 in ranking-ul national al tarii in care activeaza
  • jucatori straini din tarile care au participat la ultimul Campionat European pe echipe in Div 2 si sunt pozitia 1-10 in ranking-ul national al tarii in care activeaza
  • jucatori straini din tarile care au participat la ultimul Campionat European pe echipe in Div 3 si sunt pozitia 1-3 in ranking-ul national al tarii in care activeaza
  • jucatori cu sau fara cetatenie romana

4. Accederea si pozitionarea (seed) in tabloul principal in competitiile open organizate sub egida FRS si care puncteaza in ranking-ul romanesc se va face in ordinea  urmatoare:

  • jucatori cu PSA ranking
  • jucatori  care au avut PSA ranking in ultimii 3 ani – rank 1- 120
  • jucatori straini din tarile care au participat la ultimul Campionat European pe echipe in Div 3 si sunt pozitia 1-20 in ranking-ul national al tarii in care activeaza
  • jucatori straini din tarile care au participat la ultimul Campionat European pe echipe in Div 2 si sunt pozitia 1-10 in ranking-ul national al tarii in care activeaza
  • jucatori straini din tarile care au participat la ultimul Campionat European pe echipe in Div 3 (tara respectiva a incheiat concursul inaintea echipei Romaniei) si sunt pozitia 1-3 in ranking-ul national al tarii in care activeaza
  • jucatorii romani sau straini care nu indeplinesc criteriile de mai sus, in ordinea si conform rankingului romanesc comunicat de FRS la inceputul lunii calendaristice al datei la care se desfasoara competitia.

Platforma electronica folosita este : www.tournamentsoftware.com.

Orice persoana interesata poate participa la tragerea la sorti.

Competitia se va desfasura pe 2 terenuri.

 

TEREN DE ANTRENAMENT SI FACILITATI DE INCALZIRE ; ALTE CONDITII

Organizatorul pune la dispozitie urmatoarele facilitati de antrenament  si incalzire:

  • 2 teren de squash disponibil cu rezervare in zilele premergatoare competitiei (contra cost);
  • Alte conditii : vestiare si dusuri, sala pentru stretching inainte si dupa meciuri ;
  • Exista restaurant in incinta clubului Pescariu Sports and Spa (contra cost).

 

ARBITRAJ

Meciurile vor fi arbitrate pe sistemul “castigatorul oficiaza meciul urmator”.

Meciurile din  semifinale si finale precum si in cazuri special vor fi oficiate de arbitri licentiati ai Federatiei Romane de Squash. Arbitrajul  este coordonat de Arbitrul Principal.

 

SISTEMUL DE JOC SI DE SCOR

Monrad sau grupe.

Se joaca 3 din 5 seturi pe tabloul principal, precum si pentru finala pentru locul 3.

Pe tablourile secundare se joaca 2 din 3 seturi

Jucatorii si cluburile accepta faptul ca, functie de numarul de inscrisi, sistemul de joc poate suferi modificari.

Scorul se va tine PAR 11 (Point a Rally pana la 11) cu diferenta de minimum 2 puncte (ex: incepand cu scorul 10 egal, setul se prelungeste pana cand unul dintre jucatori se distanteaza la 2 puncte).

 

MINGEA DE CONCURS

Dunlop DYD.

 

ASISTENTA MEDICALA

Asistenta medicala este asigurata pe toata durata desfasurarii competitiei.

 

BIROUL COMPETITIEI SI REZULTATE

Biroul competitiei va fi clar evidentiat in cadrul salii de concurs. Orice intrebare, sesizare, reclamatie se va face la biroul competitiei.

Consultarea rezultatelor si a orarului de joc se poate face prin e-mail si pe platforma informatica a competitiei, la www.tournamentsoftware.com.

 

TESTARE ANTIDOPING

Federatia Romana de Squash isi rezerva dreptul de a efectua teste antidoping, iar jucatorii sunt obligati sa le sustina. Depistarea de substante interzise in organismul jucatorilor se pedepseste in conformitate legislatia sportiva in vigoare.

 

DECLINARE DE RESPONSABILITATE

Jucatorii care se inscriu in competitie accepta lipsa oricarei responsabilitati din partea organizatorului sau a Federatiei Romane de Squash in ceea ce priveste accidentarile sau ranirile pe care acestia le pot suferi.

Federatia Romana de Squash declina orice responsabilitate si nu isi asuma niciun fel de acordare a unei compensatii materiale sau de orice alt fel in cazul unei accidentari a unui jucator.

Perioada:
2016-01-16 to 2016-01-17
Categorii Participante:
Divizia A
Organizator:
ACS Tenis Club Bucureşti
Oras:
Bucureşti
Tip Concurs:
Intern